27بهمن 1396
حضور و اجرای اساتید بزرگ فلامنکو کشور
27-bahman-banner
 

برنامه شب دوم از هفت شب با گیتار

برنامه شب دوم از هفت شب با گیتار با نشست پژوهشی سبک فلامنکو با حضور اساتید، هنرمندان و علاقه مندان به این سبک در سالن کنسرت آموزشگاه تماشاگه راز ادامه یافت.

این برنامه در روز جمعه 27 بهمن ماه 1396 در ساعت 16.30 آغاز شد

گیتاران با هدف ایجاد جامعه ای سالم ، هدفمند، فعال و پور شور  و ایجاد فضایی مناسب و حرفه ای برای هنرمندان در این رشته و سبک زیبای موسیقی، برنامه شب دوم از مجموعه هفت شب با گیتار را به این سبک اختصاص داد .

حضور اساتید ، هنرمندان و علاقه مندان در این برنامه، حمایت و همدلی خوبی را در این شب بیاد ماندی رقم زد. حضور اساتیدی که سالهای زیادی برای این سبک زیبای موسیقی زحمت کشیده اند و  شب بیاد ماندی را برای تمامی حضار رقم زدند.

مطمئنا این برنامه ها تاثیر بسزایی در پیشرفت فضای اجرایی برای هنرمندان و نوازندگان ساز گیتار خواهد داشت.

امید است که در سالهای آتی همکاری مجموعه گیتاران با تمامی اساتید خوب گیتار فلامنکو کشور عزیزمان ایران پر رنگ تر و منسجم تر ادامه یابد .

احتراما بر خود لازم میدانم از همکاری‎های صمیمانه اساتید  و هنرمندان محترم  آقایان رحیم جعفری، کامبیز پاکان، احسان فرامرزی پور، امیر کاربر ، پیام جعفری، مسعود امیری ، امیر حسین حمیدی ، جلال نبوی ، فراز نصیری ، سینا خانی زاده ، پوریا نیک پناه، بنیامین امینی ، حامد خلوصی، محمد رضا رئیسی، وفا مصباحی، مجید نظری  و..... آقایان رامین زینعلی (مدیرت آموزشگاه تماشاگه راز )، محسن زینعلی(مدیر سالن تماشاگه راز)، رسول انبارداران (مشاور مدیریت مجموعه گیتاران)،  حمید نوریان (سرمایه گذار گیتاران)،  شاهد انبارداران (مدیر آیتی و موسس گیتاران) امیر نوریان (مدیر روابط عمومی)، مجید بیات (صدابردار)، مهبد دلخونی (فیلم بردار)، کسری جهانبخش (عکاس) و پرسنل اجرایی گیتاران آقایان یاشار یعقوبی (سر اکیپ امنیت و تشریفات) ، امیررضا خسته بند  و محمدرضا پوسانه و خانم ها ربانه مقدسی، شروین اما­م ­یاری، زینب صفرزاده، شیدا عباس­پور،  و تمامی عزیزان همکار و پرسنل سایت گیتاران تشکر و قدردانی نمایم.

در پایان از تمامی هنرمندانی که قبول زحمت کردند و در این برنامه شرکت کردند و نهایت همکاری را با مجموعه گیتاران داشتند سپاس گذاریم.

لیست نام هنرمندانی که در این برنامه به روی صحنه رفتند به ترتیب حروف الفبا:

1.بنیامین امینی

2.امیر حسین حمیدی

3.سینا خانی زاده

4.حامد خلوصی

5.جلال نبوی 

6.فراز نصیری

7.مجید نظری

8.امیر نوریان

9.پوریا نیک پناه

 برای اطلاع از برنامه های آتی گیتاران عضو خبرنامه گیتاران شوید.

 

« 2 از 5 »