3 اسفند 1396
اجرای استاد مسعود امیری و هنرجویان ایشان
هفت شب با گیتار - شب سوم
 

هفت شب با گیتار - شب سوم

گیتاران اولین کنسرت هنرجویی خود را در برنامه هفت شب با گیتار با هنرجویان برتر استاد مسعود امیری آغاز کرد.

این همکاری که به مدت 1 ماه  به طول انجامید سرانجام در روز 3 اسفند  ماه 1396  در محل سالن کنسرت آموزشگاه تماشاگه راز  در ساعت 20.30 آغاز شد و با حضور جمعی از هنرمندان و  خانواده های هنرجویان و علاقه مندان  به موسیقی برگزار و مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت.

هنرجویان در این برنامه به اجرای قطعاتی از خوان مارتین، مانوئل گرانادوس، نینیو ریکاردو   و ... با تنظیم­ های خوان مارتیو و مسعود امیری  پرداختند. قطعات به صورت گروه نوازی، دونوازی و تک نوازی اجرا شد، اجرای این قطعات پس از یک ماه تمرین به روی صحنه رفت و برخی از هنرجویان اولین تجربه اجرای صحنه ­ای خود را رقم زدند.

مطمئنا گروه نوازی تاثیر بسیاری برای هنرجویان موسیقی خواهد داشت و همکاری اساتید دیگر سازها با استاد امیری در راستای این مهم بسیار حائز اهمیت و جایی بسی قدردانی است. بیشتر اجراها به صورت دونوازی در سبک فلامنکو و با سازهای گیتار، کاخن و همراهی پالماس استاد امیری اجرا شد. در این برنامه هنرجویانی با رنج های سنی متفاوت به روی صحنه رفتند و استعداد های فوق العاده ای به اجرای برنامه پرداختند، کوچک ترین هنرجوی استاد با سن 8 سال مورد تشویق بسیار حضار قرار گرفت و آینده ای روشن را برای موسیقی فلامنکو ایران روشن کرد.امید است که این برنامه ها مسیری باشد برای هنرمندان با استعداد تا شاهد پیشرفت روز به روز موسیقی کشور عزیزمان ایران باشیم.

در بخش پایانی برنامه، استاد مسعود امیری به همراه استاد مجید یگانه راد (نوازنده پرکاشن) و فرزان نصیری ( نوازنده گیتار) به اجرای قطعاتی از پاکو سرانو، آنتونیو ری، بهرام آقاخان و مسعود امیری پرداختند.

احتراما بر خود لازم میدانم از همکاری‎های صمیمانه اساتید محترم آقایان مسعود امیری، مجید یگانه راد(نوازنده و مدرس سازهای کوبه ای)، محمدرضا رئیسی (نوازنده و مدرس سازهای کوبه­ای)، آقایان رامین زینعلی (مدیرت آموزشگاه تماشاگه راز )، محسن زینعلی(مدیر سالن تماشاگه راز)، شاهد انبارداران (مدیر اجرایی گیتاران)، امیر نوریان (مدیریت روابط عمومی گیتاران)، مجید بیات (صدابردار)، مهبد دلخونی(فیلم بردار)، کسری جهانبخش( عکاس)  و پرسنل اجرایی گیتاران آقایان یاشار یعقوبی (سر اکیپ امنیت و تشریفات) ، امیررضا خسته بند  و محمدرضا پوسانه و خانم ها ربانه مقدسی، شروین اما­م­ یاری، زینب صفرزاده، شیدا عباس­پور،  و تمامی عزیزان همکار و پرسنل سایت گیتاران تشکر و قدردانی نمایم.

از همکاری صمیمانه آقایان احسان روغنی و رامین فلاح سازندگان خوب گیتار کشورمان ،که حضورشان در این برنامه مایه دلگرمی مجموعه گیتاران بود کمال تشکر را داریم. و مطمئنا زحمات این اساتید  برای ارتقای سطح ساز سازی در ایران جایی بسی خوشحالی و قدردانی است.

در پایان از تمامی هنرجویان استاد امیری و خانواده های محترمشان که نهایت همکاری را با مجموعه گیتاران داشتند سپاس گذاریم.

لیست نام هنرجویانی که در این برنامه به روی صحنه رفتند به ترتیب حروف الفبا:

1.امیر عباس اسلامی

2.امیر حسین کاظمی

3.آرش شمشادی

4.نیما ابراهیمی

5.پارسا صفارزاده

6.علی محمدی

7.فرزان نصیری

8.محمد اللهیاری

9.نیما ابراهیمی

10.هلیا باقری

برای اطلاع از برنامه های آتی گیتاران عضو خبرنامه گیتاران شوید.

 

« 3 از 5 »