11 اسفند 1396
اجرای استاد آرش کریمی و استاد مهدی مطلبی
همراه با هنرجویان ایشان
Guitaran-6-night-1
 

گزارش شب ششم برنامه هفت شب با گیتار

گیتاران آخرین کنسرت هنرجویی و استاد خود را در برنامه هفت شب با گیتار به اجرای   اساتید محترم آقایان مهدی مطلبی و آرش کریمی و هنرجویان ایشان به پایان رساند .

این همکاری که به مدت 1 ماه  به طول انجامید سرانجام در روز 11 اسفند  ماه 1396  در محل سالن کنسرت آموزشگاه تماشاگه راز  در ساعت 17.00 آغاز شد و با حضور جمعی از هنرمندان و  خانواده های هنرجویان و علاقه مندان  به موسیقی برگزار و مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت.

هنرجویان در این برنامه به اجرای قطعاتی از خوان مارتین، توماتیو، مورائیتو ، قطعات پاپ و   ... با تنظیم­ های مهدی مطلبی و آرش کریمی پرداختند. قطعات به صورت گروه نوازی، دونوازی و تک نوازی اجرا شد، اجرای این قطعات پس از یک ماه تمرین به روی صحنه رفت و برخی از هنرجویان اولین تجربه اجرای صحنه ­ای خود را رقم زدند.

مطمئنا گروه نوازی تاثیر بسیاری برای هنرجویان موسیقی خواهد داشت و همکاری اساتید در راستای این مهم بسیار حائز اهمیت و جایی بسی قدردانی است. بیشتر اجراها به صورت گروهی در سبک فلامنکو و پاپ با سازهای گیتار با همراهی کاخن اجرا شد. در این برنامه هنرجویانی با رنج های سنی متفاوت به روی صحنه رفتند و استعداد های فوق العاده ای به اجرای برنامه پرداختند، امید است که این برنامه ها مسیری هموار برای هنرمندان با استعداد موسیقی باشد تا شاهد پیشرفت روز به روز موسیقی کشور عزیزمان ایران باشیم.

در بخش پایانی برنامه، هنرمندان محترم خانم جلیلیان ، مهدی مطلبی و آرش کریمی به همراه استاد راد (نوازنده گیتار باس) و امیر مهدی نوریان ( نوازنده کاخن) به اجرای قطعاتی از ، پاکو سرانو، پاکو دلوسیا، ، آرش کریمی و ... پرداختند.

احتراما بر خود لازم میدانم از همکاری‎های صمیمانه اساتید محترم آقایان مهدی مطلبی،آرش کریمی، استاد محمدرضا توسلی (گیتار باس)، غزل جلیلیان،  آقایان رامین زینعلی (مدیرت آموزشگاه تماشاگه راز )، محسن زینعلی(مدیر سالن تماشاگه راز)، شاهد انبارداران (مدیر آیتی و موسس مجموعه گیتاران)، امیر نوریان(مدیر روابط عمومی) مجید بیات (صدابردار)، مهبد دلخونی(فیلم بردار)، کسری جهانبخش( عکاس)  و پرسنل اجرایی گیتاران آقایان یاشار یعقوبی (سر اکیپ امنیت و تشریفات)، امیررضا خسته بند و محمد رضا پوسانه گیتاران و خانم ها ربانه مقدسی، شروین اما­م­یاری، زینب صفرزاده، شیدا عباس­پور، و تمامی عزیزان همکار و پرسنل سایت گیتاران تشکر و قدردانی نمایم.

از همکاری صمیمانه آقایان احسان روغنی و رامین فلاح سازندگان خوب گیتار کشورمان ،که حضورشان در این برنامه مایه دلگرمی مجموعه گیتاران بود کمال تشکر را داریم. و مطمئنا زحمات این اساتید  برای ارتقای سطح ساز سازی در ایران جایی بسی خوشحالی و قدردانی است.

در پایان از تمامی هنرجویان استاد مهدی مطلبی، استاد آرش کریمی و  خانواده های محترمشان که نهایت همکاری را با مجموعه گیتاران داشتند سپاس گذاریم.

لیست نام هنرجویانی که در این برنامه به روی صحنه رفتند به ترتیب حروف الفبا:

استاد مهدی مطلبی:

1- آرین معظمی
2- آرش میرانی
3- جاوید عابدینی
4- رکسانا خادم
5- منصور زندی
6- علی اجرایی
7- آرمین حاتمی
8- علیرضا کفراشی
9- امیر نوریان
10- علی نورافکن

استاد آرش کریمی:

1.امیرحسین جربان
2.ابوالفضل بخش پور
3.نگین دهقان
4.مجتبی خانجانی
5.سپیده جعفربگلو
6.ستاره ابراهیم زاده
7.کوروش پوران
8.رها الله یاری
9.سعید تاجیک
10.محمود تاجیک

برای اطلاع از برنامه های آتی گیتاران عضو خبرنامه گیتاران شوید.

 

 

« 9 از 9 »