10 اسفند 1396
اجرای گروه کامبیز پاکان و گروه کوچ
Guitaran-5-night-4
 

گزارش شب پنجم برنامه هفت شب با گیتار

برنامه شب پنجم از هفت شب با گیتار با اجرای گروه کامبیز پاکان ، گروه کوچ ، دو نفر از هنرجویان استاد کامبیز پاکان و یک هنرجوی محمد موذن و با حضور اساتید، هنرمندان و علاقه مندان به سبک موسیقی تلفیقی ادامه یافت.

این برنامه در روز پنج شنبه 10 بهمن ماه 1396 در ساعت 16.30 آغاز شد.

گیتاران با هدف ایجاد جامعه ای سالم ، هدفمند، فعال و پور شور در سبک و فضای موسیقی تلفیقی فلامنکو و موسیقی ایرانی و ایجاد فضایی مناسب و حرفه ای برای هنرمندان در این رشته و سبک­های زیبای موسیقی، برنامه شب پنجم از مجموعه هفت شب با گیتار را به این سبک اختصاص داد .

حضور اساتید ، هنرمندان و علاقه مندان در این برنامه، حمایت و همدلی خوبی را در این شب بیاد ماندی رقم زد. حضور اساتیدی که سالهای زیادی برای موسیقی زحمت کشیده اند و فضای مناسب و متنوع این برنامه شب بیاد ماندی را برای تمامی حضار رقم زد.

مطمئنا این برنامه ها تاثیر بسزایی در پیشرفت فضای اجرایی برای هنرمندان و نوازندگان ساز گیتار خواهد داشت. و فضا دادن به سبک­های مختلف موسیقی محیطی مناسب را برای فعالان در ژانر­های متفاوت موسیقی فراهم خواهد کرد.

امید است که در سالهای آتی همکاری مجموعه گیتاران با تمامی اساتید خوب گیتار کشور عزیزمان ایران پر رنگ تر و منسجم تر ادامه یابد .

احتراما بر خود لازم میدانم از همکاری‎های صمیمانه اساتید  و هنرمندان محترم  آقایان ، کامبیز پاکان، وفا مصباحی(آهنگساز و نوازنده ساز نی)، (مجید یگانه راد نوازنده سازهای کوبه ای)، ( مریم خدابخش نوازنده ساز عود)، (محمد رضا رئیسی نوازنده سازهای کوبه ای) که در این برنامه به اجرای موسیقی پرداختند. و اساتید محترم آقایان امیر کاربر ، پیام جعفری، مسعود امیری ، فراز نصیری که حضورشان در این برنامه مایه دلگرمی مجموعه گیتاران بود و آقایان رامین زینعلی (مدیرت آموزشگاه تماشاگه راز )، محسن زینعلی(مدیر سالن تماشاگه راز)،رسول انبارداران(مشاور مدیریت مجموعه گیتاران)، حمید نوریان (مشاور مدیریت گیتاران)، شاهد انبارداران (مدیر آیتی و موسس گیتاران) امیر نوریان (مدیر روابط عمومی)، مجید بیات (صدابردار)، مهبد دلخونی (فیلم بردار)، امیر کسری جهانبخش (عکاس) و پرسنل اجرایی گیتاران آقایان یاشار یعقوبی (سر اکیپ امنیت و تشریفات)، امیررضا خسته بند و محمدرضا پوسانه و  خانم ها ربانه مقدسی، شروین اما­م­یاری، زینب صفرزاده، شیدا عباس­پور، و تمامی عزیزان همکار و پرسنل سایت گیتاران تشکر و قدردانی نمایم.

از همکاری صمیمانه آقایان احسان روغنی و رامین فلاح سازندگان خوب گیتار کشورمان ،که حضورشان در این برنامه مایه دلگرمی مجموعه گیتاران بود کمال تشکر را داریم. و مطمئنا زحمات این اساتید  برای ارتقای سطح ساز سازی در ایران جایی بسی خوشحالی و قدردانی است.

در پایان از تمامی هنرمندانی که قبول زحمت کردند و در این برنامه شرکت کردند و نهایت همکاری را با مجموعه گیتاران داشتند سپاس گذاریم.

لیست نام هنرمندانی که در این برنامه به روی صحنه رفتند به ترتیب حروف الفبا:

1.کامبیز پاکان

2.محمدرضا رئیسی

3.وفا مصباحی

4.مریم خدابخش

5.مجید یگانه راد 

6.عرفان احمدی

7.محمد موذن

8. یاسی زمانی

 برای اطلاع از برنامه های آتی گیتاران عضو خبرنامه گیتاران شوید.

 

« 5 از 5 »