آندرس دانیل مَروی  Andrés Daniel Marvi

 

متولد سال 1956 است. او در دوران جوانی گیتاریست بود و بعد از اتمام سطوح A،  در چندین کنسرواتور موسیقی درس می‌داد. در این فاصله، او زندگی خود را به طراحی و ساخت گیتار، با هدف خلق و ایجاد آواهای( موسیقی) خود، اختصاص داد. در سال 1984 او در کلاس گیتاری در زوریخ، تحت هدایت و راهنمایی خوسه لویس رومانیوس José Luis Romanillos شرکت کرد. و در این دوره استعداد خود را به عنوان یک هنرمند و استادکار نشان داد، و همچنین مهارت و توانایی یدیِ خود را تثبیت کرد.

در سال 1988 او در دهکده ای نزدیک به گرانادا(اسپانیا) زندگی کرد. و با بسیاری از سازندگان گیتار معروف گرانادا آشنا شد. او نزدیک به 30 سال است که به ساخت گیتار مشغول است.

گیتاریست بسیار مشهور Aniello Desiderio  در میان گیتاریست های است که گیتار مروی را می‌نوازد. همچنین Graham Devine (اولین برنده جایزه بین المللی گیتار الحمرا و اولین برنده جایزه مسابقات گیتار ایتالیا در سال 2002 و برنده جایزه Goran Krivokapic  از مسابقات بین المللی الحمرا در یال 2004 بوده است). و گیتاریست های بزرگ و برجسته موسیقی فلامنکو، خِراردو نونیِس Gerardo Nuñez و آنتونیو ری Antonio Rey با گیتار های مروی می‌نوازند.

گیتار های ساخت آندرس با فضا و لحن آندلسی احاطه شده است.   و فروشنده معروف گیتار در دنیا   Norbert Giebel  کیفیت بالا و فوق العاده گیتارهای مروی را تائید کرد.

 

مترجم و گردآورنده: م. مؤذن
ویراستار: ر. انبارداران
منبع: وب سایت رسمی زاوالتا

 

©کپی برداری از این مطالب و قرار دادن آن در وب سایت­ ها و وبلاگ ­ها به صورت مقاله یا هر فرمت دیگر  با ذکر منبع و نام گیتاران بلامانع است.