26 بهمن 1396
هنرجویان برتر کانون گیتار قزوین
هفت شب با گیتار - شب اول
 

اولین برنامه هفت شب با گیتار با همکاری کانون گیتار قزوین و مجموعه گیتاران برگزار شد

این برنامه که  در روز پنجشنبه ۲۶  بهمن ماه ۱۳۹۶ در ساعت ۱۶.۳۰ به برگزیدگان مسابقات سالهای ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ کانون  گیتار قزوین اختصاص یافته بود در سالن کنسرت آموزشگاه تماشاگه راز، کار خود را آغاز کرد.

اولین همکاری کانون گیتار قزوین با مجموعه گیتاران با حضور مدیر و هیئت مدیره کانون گیتار قزوین آقایان پیمان ریاحی،  بهزاد ایاز و حسام ساروخانی  و ۱۲ نفر از برگزیدگان مسابقات کانون گیتار و با استقبال خوب علاقه مندان آغاز شد. امید است در سالهای بعدی این همکاری پر رنگ تر و محکم تر ادامه یابد.

حضور اساتید ، هنرمندان و علاقه مندان در این برنامه، حمایت و همدلی خوبی را در این شب بیاد ماندی رقم زد. حضور اساتیدی که سالهای زیادی برای این سبک زیبای موسیقی زحمت کشیده اند و فضای مناسب در پایان برنامه شب بیاد ماندی را برای تمامی حضار رقم زد.

مطمئنا این برنامه ها تاثیر بسزایی در پیشرفت فضای اجرایی برای هنرمندان و نوازندگان ساز گیتار خواهد داشت.

احتراما بر خود لازم می­دانم از همکاری‎های صمیمانه استاد پیمان ریاحی (مدیر عامل کانون گیتار قزوین) و آقایان  بهزاد ایاز و حسام ساروخانی (هیئت مدیره کانون گیتار قزوین)، آقایان رامین زینعلی (مدیرت آموزشگاه تماشاگه راز )، محسن زینعلی (مدیر سالن تماشاگه راز)، رسول انبارداران (مشاور مدیریت مجموعه گیتاران)، حمید نوریان  (سرمایه گذار گیتاران)، شاهد انبارداران (مدیر آیتی و موسس گیتاران)  امیر نوریان (مدیر روابط عمومی)، مجید بیات (صدابردار)، مهبد دلخونی (فیلم بردار)، کسری جهانبخش (عکاس) و پرسنل اجرایی گیتاران آقایان یاشار یعقوبی (سر اکیپ امنیت و تشریفات) ، امیررضا خسته بند  و محمدرضا پوسانه و خانم ها ربانه مقدسی، شروین اما­م­ یاری، زینب صفرزاده، شیدا عباس­پور،  و تمامی عزیزان همکار و پرسنل سایت گیتاران تشکر و قدردانی نمایم.

در پایان از تمامی هنرمندانی که از شهرستان های مختلف و تهران قبول زحمت کردند و در این برنامه شرکت کردند و از خانواده های محترمشان که نهایت همکاری را با مجموعه گیتاران داشتند سپاس گذاریم.

لیست نام هنرمندانی که در این برنامه به روی صحنه رفتند به ترتیب حروف الفبا:

۱. سپهر  ابن علی

۲.عرفان احمدی 

۳.سینا خانی زاده 

۴. علی رضاییون

۵. مهرنوش روشن 

۶.ایلیار شرعی

۷. علیرضا شفیعی 

۸. امیر سعید صابرنیا 

۹. مهدیار طیبا

۱۰. فاطمه عباسی

۱۱. امیررضا کیابخشی 

۱۲. سوگند همدانیان 

برای اطلاع از برنامه های آتی گیتاران عضو خبرنامه گیتاران شوید.

 

« 1 از 5 »