Forth-Salnaava

برگزاری چهارمین سال نوای موسیقی ایران

چهارمین آیین نکوداشت هنرمندان موسیقی ایرانی “سال نوا” دوّم آذر 1397 ساعت 17:00 با تجلیل از شش پیشکسوت موسیقی ایرانی و یادبود از دو چهره ماندگار برگزار خواهد شد.

علی جعفری پویان نوازنده ویولون و دبیر اجرایی و مدیر هنری این مراسم درباره برگزاری این سال نوا گفت، این مراسم با همیاری جدود 200 تن از اهالی موسیقی برگزار می شود، از تقی ضرابی، محمد جواد ضرابیان، رضا عالمی، مهر آذین کاراندیش، محمد علی لقا و جاوید مجلسی قدردانی می شود. همچنین یادبودی نیز برای زنده یاد ناصر چشم آذر و پیتر سلیمانی پور که در سال جاری دیده از جهان گشودند در برنامه قرار دارد.

وی همچینین افزود مراسم “سال نوا” از سال 1394 با هدف ایجاد جریان مداوم و به سامان برای تجلیل از نوازدندگان مدرسان و استادان پیشکسوت موسیقی با مشارکت بنیاد آفرینش های هنری نیاوران برگزار شد و امید است این مراسم برای امسال و سال های آینده نیز ادامه دار باشد.

چهارمین آیین “سال نوا” با همیاری حدود 200 تن از اهای موسیقی، حمایت بنیاد آفرینش های هنری نیاوران و مشارکت رسانه نوا، دوّم آذر 1397 ساعت 17:00 برگزار خواهد شد.

 

گردآورنده: ر. مقدم
منبع: وب سایت رسمی خبرگزای مهر

 

©کپی برداری از این مطالب و قرار دادن آن در وب سایت­ ها و وبلاگ ­ها به صورت مقاله یا هر فرمت دیگر  با ذکر منبع و نام گیتاران بلامانع می باشد.