برگزیده شدن آلبوم ایرانی از سوی رادیو موندوفونیاس اسپانیا

آلبوم موسیقی “با فراقت چند سازم” به عنوان یکی از سه آلبوم برگزیده ماه دسامبر در رادیو موندوفونیاس اسپانیا انتخاب شد. رادیو موندوفونیاس رسانه معتبری است که هر ماه سه اثری را که بیشترین شنوده در میان آثار وردموزیکش دارد را انتخاب و به مخاطبانش معرفی می کند.

این آلوم اثری به آهنگسازی سپیده مشکی و آواز مجتبی عکسگری است و در این آلبوم مخاطب با یک رپرتوار کاملاً کلاسیک روبرو است. این اثر در مایه چهارگاه ساخته شده و با پیش درآمد آغاز می شود و در ادامه ساز و آواز، روند صحیح خود را در گوشه های مختلف دستگاه طی می کنند.  در جواب آوازها نیز سعی شده از تنوع سازی موجود در گروه نوازی استفاده شود.

این در حالی است که اعضای گروه ” آن” که در این آلبوم هنرنمایی کرده اند، سال ها در گروه های مختلفی از جمله گروه شیدا به سرپرسیتی زنده یاد محمدرضا لطفی همکاری داشته اند.

امیرعباس ستایشگر (ناشر اثر) در این باره گفت: انتشارات ما همه آثارش را در نمایشگاه وومکس به این رادیو ارائه داده است و این رادیو نیز هر سه ماه سه اثر خودش را از میان ورد موزیک ها که بیشتر شنیده شده است را معرفی می کند.  این موضوع در انتخاب ناشر برتر در وومکس نیز تأثیر دارد.

 

گردآرونده: ر.مقدم
منبع: انجمن موسیقی ایران

 

©کپی برداری از این مطالب و قرار دادن آن در وب سایت­ ها و وبلاگ ­ها به صورت مقاله یا هر فرمت دیگر با ذکر منبع و نام گیتاران بلامانع است.