سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر با بزرگان موسیقی

 

سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر از تاریخ 24 تا 30 بهمن ماه سال جاری با دبیری دکتر شاهین فرهت در تهران برگزار می شود. تعداد قابل توجهی از هنرمندان برجسته موسیقی ایران در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در مسند نوازنده و رهبر ارکستر روی صحنه خواهند رفت.

سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر، هنرمندان پیشکسوت و معتبر از موسیقی کلاسیک و موسیقی کلاسیک ایرانی برای اجرای رپرتوارهای متنوعی که پیش تر کم تر اجرا شدند روی صحنه خواهند رفت.

سیمیون آیوازیان، محمد اسماعیلی، حسین بهروزی نیا، سعید ثابت، نصیر حیدریان، شهرداد روحانی، فریدون شهبازیان، مظفر شفیعی، فریماه قوام صدری، منوچهر صهبایی، داوود فیاضی، مجید کیانی، ابراهیم لطفای و رافائل میناسکانیان از جمله این هنرمندان هستند که اجراهایشان زینت بخش سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر خواهد بود.

هر کدام از این هنرمندان با پیشینه قابل تأملی در فضای موسیقی ایران به جشنواره آمدند و اغلب آن ها در سال های اخیر در این رویداد ملی حضور نداشتند. بخشی از این هنرمندان به عنوان سولیست چه در شاخه موسیقی کلاسیک و چه در بخش موسیقی ردیف-دستگاهای در جشنواره برنامه اجرا می کنند. شهرداد روحانی، فریدون شهبازیان، نصیر حیدریان و ابراهیم لطفی هم به عنوان رهبر ارکستر هدایتگر ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر ملی، ارکستر رتوریک و ارکستر زهی آرکو خواهد بود.

 

گردآورنده: ر.مقدم
منبع: وب سایت رسمی هنر آنلاین

 

©کپی برداری از این مطالب و قرار دادن آن در وب سایت­ ها و وبلاگ ­ها به صورت مقاله یا هر فرمت دیگر با ذکر منبع و نام گیتاران بلامانع است.