نرم افزار Denemo

Denemo برنامه نت های موسیقی رایگان برای GNU/Linux, Mac OSX و ویندوز است که اجازه ورود سریع به نت ها را می دهد که تایپ کنید. این برنامه به شما اجازه می دهد که مکرراً وارد نت های تایپ شده توسط LilyPond موزیک را حک کنید. می توانید آهنگسازی، انتقال، تنظیم و گوش کردن به موزیک و خیلی موارد دیگر را داشته باشید.

می توانید نت های موسیقی را با کیبور کامپیوتر شخصی خود به صورت نمونه (دِمو) تایپ  کنید و یا فایل خود را به صورت MIDI گوش کنید و یا از طریق وصل کردن ورودی صوتی به  پلاگ میکروفون به کامپیوتر به آن گوش کنید.

دنمونو با استفاده از LilyPond می توان صفحات موسیقی زیبا و با استاندارهای انتشار را  ایجاد کرد. این نرم افزار دارای طراحی ساده می باشد که می توان ورودی و ویرایش نت های موسیقی را با کیفیت بالا داشت.

وقتی تایپ کردن در پس زمینه تمامی می شود، بدون عیب و نقص و با کیفیت برای انتشار است. در انتهای کار می توانید با قلطک موس به سمت بال و پایین فایل تمام تایپ شده خود را می توانید مشاهده کنید. این نشان دهنده یک پیشرفت عظیمی در برابر برنامه های محبوب است که نیاز به تغییر همیشگی در برخورد نت ها، دائماً به عنوان موزیک وارد شوید. می توانید این تغییر را در قیاس با برنام های Musescore, Finale و Sibelius ببینید.

از دیگر ویژگی های این برنامه توانیی برقراری ارتباط بین نسخه اصلی سند شما با نسخه دیگر می باشد که به شما اجازه می دهد بین این دونسخه جابجایی داشته باشید و اشکالات را برطرف و به هر کدام از نسخه های مورد نظر برگردید. می توانید حالت آزمایشی نت خود را مشاهده و گوش کنید.

 

 

مترجم و گردآورنده: پ.مقدس پرور

منابع: وب سایت رسمی Denemo

 

©کپی برداری از این مطالب و قرار دادن آن در وب سایت­ ها و وبلاگ ­ها به صورت مقاله یا هر فرمت دیگر  با ذکر منبع و نام گیتاران بلامانع است.