نرم افزار PDF to Music Pro

نرم افزار PDF to Music Pro، برنامه ای با کاربرد آسان است که شما را قادر می سازد که نت های موزیک را در قالب PDF به موزیک تبدیل و به هارد دیسک نیز منتقل کنید. این نرم افزار مفید شامل همه گزینه های پلی کردن، عقب و جلو، توقت و کنترل میزان صدا می باشد. علاوه بر آن دکمه های میان بر در کنترل سرعت آهنگ های انتخاب شده، بزرگ نمایی و یا کوچک نمایی فایل های PDF را قادر می سازد.

نرم افزار PDF to Music Pro کاربرد آسانی دارد و تنها با “کشیدن و رها کردن” (Drag & Drop) می توانید فایل مورد نظرتان به آسانی وارد محیط نرم افزار کرده و به آن گوش کنید.

راهنمای استفاده از نرم افزار در قالب HTML ارائه شده است. در این برنامه  پشتیبانی فنی از طریق ایمیل به کاربران (شامل ثبت نام شدگان و ثبت نام نشدگان) ارائه شده است. همچنین می توانید از froum در انجمن بحث و تبادل نظر شرکت کنید و با دیگر کاربران و مؤلفان در ارتباط باشید.

این برنامه به زبان های انگلیسی، آلمانی، هلندی و فرانسوی قابل تغییر است. فایل موزیک حتماً باید در فرمت PDF ارائه شود و می توانید در مواردی مثل بانجو، فلوت، درام، کُر و ساکسیفون سوپرانو نیز فایل هایتان را بنوازید. استفاده از این نرم افزار آسان است و مشکلی در استفاده از آن نخواهید دشات و بدون هیچ تجربه ای در اینگونه نرم افزارها می توانید بدون نگرانی استفاده کنید.

ویژگی های نرم افزار PDF to Music Pro:

  • پشتیبانی از خروجی های متفاوت در فرمت های XML, MXL, MYR, MID, KAR, WAV, AIFF  و BMP
  • کیفیت بالای صدای گیتار
  • کاربری راحت
  • قابلیت نصب در سیستم عامل های ویندوز 95 تا ویستا، ویندوز XP، ویندوز  7 تا 10 (32 تا 64 بیت)، مک OS X 10.5 و …
  • قابلیت ویرایش آهنگ و اجرای آن

 

 

مترجم و گردآورنده: د. مقدس زادگان
منابع:
وب سایت رسمی
myriad
وب سایت رسمی softpedia

 

©کپی برداری از این مطالب و قرار دادن آن در وب سایت­ ها و وبلاگ ­ها به صورت مقاله یا هر فرمت دیگر  با ذکر منبع و نام گیتاران بلامانع است.