نرم افزار Songsterr

 

Songsterr یک برنامه تب و آکورد گیتار، باس و درام است. این همکاری بوسیله دوستاران پیرو موزیک ساخت و نگهداری می شود. هر کسی که با دسترسی به اینترنت می تواند زبانه های جدید را اعملا کند و تغییراتی را در آن ها ایجاد کند. همانند ویکی پدیا، این مشارکت نمی تواند آسیبی به نرم افزار بزند زیرا نرم افزار اجازه می دهد که به آسانی اشتباهات را برگردانید و دیده شده که تجارب ویرایشگرها کمک می کند به اطمینان از اینکه ویرایش ها مجموعی از پیشرفت هستند.

SongSterr همچنین به عنوان پخش کننده آنلاین تب (زبانه) است که یادگیری تب ها را آسان تر می کند. هر تب با یک آهنگ صوتی همراه است و به صورت اتوماتیک بین هر تب می توانید حرکت کنید و دقیقاً نشان می دهد که کدام نت در حال نواختن می باشد.

ویژگی های پیشرفته تر دیگر مانند پرینت، کنترل زمان (tempo)، تکرار مجدد (loop) و خیلی موارد دیگر در پرداخت آنلاین موجود می باشد.

در نهایت Songsterr را می توانید برای تلفن همراه در سیستم عامل های اندروید و IOS با دسترسی پخش صدای واقعی 100،00 آهنگ (500،00 تب آهنگ) از سایت Songsterr.com را داشته باشید.

درمورد نرم افزار Sondsterr برای مبایل بیشتر بخوانید

 

مترجم و گردآورنده: د.مقدس زادگان

منابع:وب سایت رسمی Songsterr

 

©کپی برداری از این مطالب و قرار دادن آن در وب سایت­ ها و وبلاگ ­ها به صورت مقاله یا هر فرمت دیگر  با ذکر نام منبع و گیتاران بلامانع است.