نرم افزار YOUSICIAN

 

نرم افزار YOUSICIAN راه سریع، سرگم کننده برای یادگیری و نواختن برای پیانو، گیتار، باس، ukulele (یک نوع آلت موسیقی شبه گیتار که دارای چهار زه می باشد که در هاوایی رواج دارد)، گیتار الکتریک و آکوستیک یا برای خوانندگان و یا آواز (سلفژ) است.

این نرم افزار به عنوان معلم خصوصی موسیقی عمل می کند. این نرم افزار به نواختن نوازنده گوش داده و در لحظه بازخوردی بادقت و سریع در زمانبندی به شما می دهد. طراحی و برنامه ریزی این برنامه توسط معلمان موسیقی بوده و به پیشرفت نوازندگان در هر سطح از نوازندگی از مبتدی تا حرفه ای شدن کمک خواهد کرد.

فیلم های آموزشی قدم به قدم  در هر درس کمک می کند و به سادگی یادگیری سریع و پیشرفت در مهارت هایتان شما را شگفت زده خواهد کرد. بنابراین سازتان را در دست گرفته و یا صدایتان را گرم خواندن کنید و کار با این برنامه را شروع کنید.

 

این برنامه برای چه کسانی است؟
خوانندگان، پیانیست ها، گیتاریست ها، باس،  و نوازندگان  ukulele (یک نوع آلت موسیقی شبه گیتار که دارای چهار زه می باشد که در هاوایی رواج دارد)
نوازندگان کاملاً مبتدی
معلمان موسیقی
موسیقیدانان حرفه ای و پیشرفته

این نرم افزار شامل بیش از 1500 درس و تمرین با صدها فیلم مهارت های مورد نیاز شما را پوشش می دهد. خواندن نت های موسیقی کلاسیک، پاپ، آهنگ های پاپ، پیانو و برای گیتار، باس و Ukululu و یادگیری آکوردها، علامت های ملودی، نشانه ها، انگشت گذاری و …. را شامل می شود. صدای خواننده را در طول خواندن آهنگ مورد علاقه نیز پیدا می کند.

این نرم افزرا همچنین به شما تئوری موسیقی را آموزش می دهد و به صورت خاص شامل یاددادن  برای هر مهارت و آکوردی است. در سراسر دنیا می توانید چالش های هفتگی خودتان را با دوستان به رقابت بگذارید.

 

مترجم و گردآورنده: د.مقدس زادگان
منبع: گوگل پِلِی

 

©کپی برداری از این مطالب و قرار دادن آن در وب سایت­ ها و وبلاگ ­ها به صورت مقاله یا هر فرمت دیگر با ذکر منبع و نام گیتاران بلامانع است.