Music-Guangzhou

نمایشگاه آلات موسیقی گوانگجو

نمایشگاه آلات موسیقی گوانگجو از 5 الی 8 اسفند 1397 در شهر گوانگجو کشور چین برگزار می گردد. این نمایشگاه از سه نمایشگاه بزرگ لوزام موسیقی در چین است. این سالن ها شامل سالن آلات الکتریکی و الکترونیکی، سالن پیانوها و ویلیون هاف سالن آلات موسیقی سنتی چینی و سازهای کوبه ای می باشد. یک بستر دیدنی و تجاری گسترده، برای دور هم جمع کردن برندهای داخلی و خارجی جهت نمایش آخرین محصولات و فناوری ها، فراهم آورده شده است. طیف وسیعی از آلات موسیقی چینی به بازدید کنندگان نمایش داده خواهد شد. شهر Huangqio در Taixing، به عنوان پایگه تولید ویلیون از شهرت خوب “زادگاه ویلیون چین” بهره می برد. استان گوانگدونگ بزرگ ترین تولید کننده گیتار در چین می باشد. گیتارهای آن در سرتاسر جهان فروخته می شوند. در این نمایشگاه فرصت های تجاری بسیاری یافت می شود. انتظار می رود که بیشتر تولید کنندگان آلات الکتریکی والکترونیکی در نمایشگاه مویسیقی گوانگجگو شرکت کنند. بنابراین یک سالن آلات الکتریکی والکترونیکی بر چا خواهد شد تا بیشتر شرکت های شناخته شده را در برگیرد.

رشد روزافزون در اندازه سالن آلات موسیقی سنتی چینی، دیده می شود. طیف وسیعی از آلات موسیقی نفیس سنتی چینی به بازدید کنندگان این نمایشگاه نشان داده خواهد شد.

سالن ویولون Taixing

شهر Huangqio در Taixing،  به عنوان پایگاه ویولون، از شهرت خوب “زادگان ویولون چین” بهره می برد. این سالن با پشتیبانی و تشویق دولت Huangqio ف در نمایشگاه موسیقی گوانگژو در سال 2015 آغاز به کار کرد. آلات موسیقی فنگلینگ و دیگر شرکت های مشهور به این نمایشگاه خواهند آمد تا ساخت منحصر به فرد و فرهنگ عمیق ویولون در چین را به معرض نمایش بگذارند.

نمایشگاه موسیقی گوآنگژو در مجتمع نمایشگاهی صادارت و واردات پاژور چین برگزار خواهد شد. این نمایشگاه به عنوان یکی از سه نمایشگاه بزرگ موسیقی در چین، فضای 25،00 متر مربع را پوشش خواهد داد. انتظار می رود که بیش از 550 غرفه دار و 70،00 بازدید کننده (شامل بازدید کنندگان همزمان با نمایشگاه Prolight) در این نمایشگاه شرکت می کنند. گزارش های آموزشی متنوعی از موسیقی، گردهمایی ها، سخنرانی های آکادمیک و نمایش های زنده، به صورت همزمان میزبانی خواهد شد.

دسته بندی محصولات نمایشگاه گوانگجو چین

پیانو وارگ
آلات موسیقی سیمی
سازهای کوبه ای
آلات موسیقی الکتریکی و الکترونیکی
آلات سنتی چینی
ابزار بادی و برنجی
آکاردئون و سازدهنی
کتاب ها ونت موسیقی
لوازم
نرم افزار و سخت افزار مرتبط با موسیقی
انجمن ها و رسانه ها
آموزش و تمرین موسیقی

دسته بند ی بازدید گنندگان در نمایشگاه گوانگجو 2018

نمایندگی/سازمان
عمده فورش/خرده فروش
تولید کننده آلات موسیقی/ مواد / لوازم
وارد کننده/ صادر کننده
تأتر/ سینما/ باشگاه/ سالن کنسرت/ استادیوم و ورزشگاه
هتل/ مرکز خرید
معماری منظره/ املاک
پخش/ تلویزیون
گروه اجرایی
مرکز آموزشی/ مرکز هنری
دانشگاه موسیقی/ مؤسسه موسیقی
انجمن/ مؤسسه
آماتور موسیقی
ادارات دولتی
رسانه

 

5 الی 8 اسفند 1397
ساعت 10:00 الی 18:00
گوانگجو، چین
مرکز نمایشگاه صادارت و واردات

 

گردآورنده: ر. مقدم

منابع:
وب سایت رسمی ilikevents

 

 

©کپی برداری از این مطالب و قرار دادن آن در وب سایت­ ها و وبلاگ ­ها به صورت مقاله یا هر فرمت دیگر با ذکر منبع و نام گیتاران بلامانع است.