پدارم فلسفی نوازنده گیتار کلاسیک

 

پدارم فلسفی نوازنده گیتار کلاسیک، متولد ۱۳۵۷ در شمیران نوازندگی فلوت، پیانو و گیتار را از سن هفت سالگی آغاز کرد.

از وی به عنوان یک استعداد استثنایی دعوت شد تا در سن ۱۴ سالگی قطعات ساخته خود را در فستیوال فرهنگ و هنر ملل شهر سن خوزه ایالات متحده به اجرا در اورد پدرام بعد از پایان دبیرستان به همراه خانواده خود به شهر سانفرانسیسکو سفر کرد و با بالاترین بورس تحصیلی در کنسرواتوار این شهر پذیرفته شد.

او تحصیلات آکادمیک خود را زیر نظر نوازنده گیتار و اهنگساز برجسته جهان Dusan Bogdanovic به مراحل عالی رساند و در حالیکه به طور همزمان موسیقی ایران و ساز سه تار را از اقای محمود ذوالفنون اموخت فوق الیسانس خود را از دانشگاه سن فرانسیسکو دریافت کرد و در پی دعوتی که از او برای همکاری با داشنگاه هنر تهران شد به ایران بازگشت و همکنون در حال تدریس گیتار در این دانشگاه می باشد.

در سال ۱۳۸۲ دعوت به اجرا به همراه گروه هنری بهار در جشنواره موسیقی جاده ابریشم شدند، پس از اجرای این گروه یو یو ما می نویسد :” این موسیقی بی نظیر است .”  پدرام فلسفی به همراه برادرش بابک فلسفی دو سی دی و یک دی وی دی به عرصه موسیقی گیتار کلاسیک عرضه شده است.

 

 

گردآورنده:د. مقدس زادگان
منبع: وب سایت رسمی Vista News Hub

 

©کپی برداری از این مطالب و قرار دادن آن در وب سایت­ ها و وبلاگ ­ها به صورت مقاله یا هر فرمت دیگر با ذکر منبع و نام گیتاران بلامانع است.