نرم افزار نت نویسی Finale

 

 

نرم افزار حاضر یکی از قدرتمند ترین و پر کاربردترین ابزار های موجود برای ساخت موسیقی است. گروه های کر برای آواز خواندن، نوازندگان برای نواختن، دانش آموزان برای یادگیری و ارکستر ها برای بالا بردن سطح کارشان از Finale استفاده می کنند. موسیقی دانان می توانند با کمک این نرم افزار انواع موسیقی ها را ایجاد، ویرایش، استماع و چاپ کنند. شما می توانید تمامی نت هایی که به ذهنتان خطور می کند را سریعاً در برنامه بنویسید، کلید ها را تغییر دهید، هزاران نوع ویرایش را روی نت هایتان اعمال کنید، آن ها را مرتب کنید، ارتقا دهید، به موسیقی ساخته شده گوش دهید و در نهایت نت ها را چاپ کنید و یا با فرمت های مختلف ذخیره نمایید. این نرم افزار دارای بانکی شامل بیش از 300 نوع ساز مختلف است که به شما در ساخت حرفه ای تر، سریعتر و راحت تر قطعات موسیقی کمک می کند. انتخاب با شماست که نت های خود را با صفحه کلید MIDI، ماوس و یا صفحه کلید کامپیوتر بنوازید. در این برنامه می توان صفحات نت را به روش های مختلف مانند اسکن کردن و یا وارد کردن طیف گسترده ای از انواع فایل ها مانند MIDI و MusicXML استفاده نمود.

در آخر شما امکان ذخیره و یا به اشتراک گذاری موسیقی ها و نت هایتان را در فرمت هایی از جمله MP3 ،WAV ،AIFF، MusicXML، MIDI و PDF خواهید داشت.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Finale:
– قابلیت ایجاد، ویرایش، استماع و چاپ نت های موسیقی
– دارای کتابخانه ای شامل بیش از ۳۰۰ ساز
– قابلیت نواختن موسیقی با انواع ابزار های مانند صفحه کلید MIDI، ماوس و یا صفحه کلید کامپیوتر
– وارد کردن و ذخیره صفحه نت ها به شکل های مختلف مانند اسکن کردن، MIDI و MusicXML
– قابلیت نت نویسی به صورت Keyless
– ذخیره سازی موسیقی ها و نت ها در فرمت هایی از جمله MP3 ،WAV ،AIFF، MusicXML، MIDI و PDF
– نصب جدیدترین نسخه پلیر ARIA همراه با نرم افزار اصلی
– نت نویسی آسان تنها با کلیک کردن
– پخش بی درنگ موسیقی ساخته شده در هر مرحله از نت نویسی
– رابط گرافیکی کاربر آسان و کاربردی
– و …

گردآورنده: د.مقدس زادگان
منبع: وب سایت رسمی پی سی دانلود

 

©کپی برداری از این مطالب و قرار دادن آن در وب سایت­ ها و وبلاگ ­ها به صورت مقاله یا هر فرمت دیگر  با ذکر منبع و نام گیتاران بلامانع است.