جشنواره بین المللی موسیقی شیراز

 

نخستین دوره “جشنواره بین المللی موسیقی شیراز” با عنوان ” اُپوس 1: فرانتس شوبرت” با تمرکز بر آثار این آهنگساز شهیر موسیقی کلاسیک از 11 تا 13 اردیبهشت ماه 1398، توسط مؤسسه فرهنی-هنری شهر افتاب با همکاری آموزشگاه موسیقی فروغ در شیراز، مجموعه فرهنگی-سینمایی هنر شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

نخستین دوره “جشنواره بین المللی شیراز” در سه بخش سازمان یافته است:
– کنسرت
کارگاه و مستر کلاس
– سمینار، سخنرانی، ارائه مقاله

با توجه به گستردگی و گوناگونی رویدادها، اساتید، هنرمندان و مدیران مجرب  شایسته ی حوزه موسیقی کشور در قالب شوراهای متعدد از قبلی شورای هنری، شورای سیاست گذاری، مدیریت اجرایی، مدیریت روابط عمومی، مدیریت امور بین الملل و …، در برگزاری این جشنواره مشارکت دارند.

مدیر هنری: محمد هادی اوجی
مدیر اجرایی: محسن خباز
شورای سیاست گذاری: آرش اسماعیلی، محمد هادی اوجی
مشاور هنری: استاد رافائل میناسکانیان، دکتر ستاره بهشتی
امور بین الملل: وحید اوجی
روابط عمومی مژگان سرشوق

این جشنواره با هدف ایجاد شوق و انگیزه بیشتر در نوازندگان، آهنگسازان و همچنین پژوهشگرانِ موسیقی، برای ارائه توانایی ها و داشته های خود، همچنین ایجاد بستری مناسب برای معرفی و تفسیر آثار آهنگسازان بزرگ تاریخ موسیقی و نیز آهنگسازان معاصر کشورمان، طراحی شده است.

امید به اینکه تعامل سازنده و صمیمانه میان موزیسین های ایرانی و میهمانان غیرایرانیِ این جشنواره علاوه بر پیشرفت و ارتقا ایشان، به معرفی انواعِ ارجمندِ موسیقی به عموم هم میهنانمان نیز یاری رساند.

دوره های آتی این جشنواره نیز به صورت غیررقابتی، با تمرکز بر دیگر آهنگسازان و سبک های موسیقی جهانی، با انتشار فراخوان، اطلاع رسانی خواهد شد و شوراهای فنی، گروه های و نوازندگان داوطلب را برای حضور شایسته در این رویداد، انتخاب و دعوت خواهند کرد.

جهت تهیه بلیط به ایران تیک و برای کسب اطلاعات بیشتر از این جشنواره آدرس زیر در منبع مراجعه فرمایید.

 

گردآورنده: ر.مقدم
منبع: صفحه رسمی اینستاگرام فستیوال بین الملل موسیقی شیراز

 

 

©کپی برداری از این مطالب و قرار دادن آن در وب سایت­ ها و وبلاگ ­ها به صورت مقاله یا هر فرمت دیگر با ذکر منبع و نام گیتاران بلامانع است.